понедељак, 23. април 2012.

Игра сенки (Sherlock Holmes-A Game of Shadows) 2011.



Други део "новог" Шерлока Холмса, добар је као и први. Ја сам читао пар Дојлових књига, и нису ме се дојмиле колико су ме се дојмиле екранизације његовог јунака. Колико год да је тих екранизација, скоро свака је добра. Ни ова у рукама Гаја Ричија, није на одмет. Мало матрикс елемената (успорена камера и кружење око објекта) ради модернизације, популарни глумци, и то је оно што ће овог јунака с краја 19. века, приближити и 120 година касније новим читаоцима и гледаоцима.

Да се разумемо. Најбољи Шерлок и најнедостижнији је свакако онај Џереми Брета. Чини ми се да у овом филму нису желели да Шерлок буде као они други пре њега, него Шерлок који је веселији и забавнији. Постигли су то, а нису нарушили аутентичност лика. Исто тако и верни Вотсон је кудикамо неозбиљнији и занимљивији.

У овом делу филма, Шерлок се сукобљава са својим немезисом. Професором Моријартијем. Пут га води од Лондона до Париза, мало до Немачке, па онда на крају и до Швајцарске. Надам се да ће снимити још којег Шерлока са истом екипом.

Оцена: 8 од 10

Нема коментара:

Постави коментар