петак, 18. јануар 2013.

Иза брда (Dupa dealuri) 2012.



Није ме овај филм дотакао на начин на који сам мислио да ће ме дотаћи, пре него што сам почео да га гледам. Тема је живот у једном православном женском манастиру, па сам очекивао да то буде нешто слично Острву, који ме је пре пар година изуо из ципела. 
Међутим без обзира на то, ово је веома добар филм који ме је дотакао ако не у религиозном, оно у сваком другом смислу.

Девојка која потиче из сиротишта, долази у посету својој најбољој другарици. Другарица јој је сада монахиња и живи у манастиру који и по устројству и по начину живота пре припада неким прошлим временима него садашњим. 
Девојка која је и сама лабилна, у окружењу манастира и забрана почње да губи тло под ногама и да луди. Лекови донекле помажу, али по савету свештеника који је настојатељ манастира, егзорцизам је једина нада за њу. 

Оцена: 8 од 10.

Нема коментара:

Постави коментар