понедељак, 25. фебруар 2013.

Сумрак сага - Свитање, део 2 (The Twilight Saga - Breaking Dawn - Part 2) 2012.



Са задовољством сам погледао и последњи филм из Сумрак саге. Мислим да је и најглупљи, али су некако морали да заврше. У овом финалном делу, долази до коначног сукоба вукова, Белине вампирске фамилије Каленових, и најутицајније вампирске фамилије Волтуријевих. Белина ћерка је на неки начин главни јунак јер је она полувампир, полусмртник, што је против неких вампирских закона.
Ја док куцам ово, свестан сам глупости какве пишем, али шта да радим кад је такав сиже филма.

Коначни закључак. Заиста сам задовољан што сам погледао све па и овај последњи филм "Сумрак". Забавни су, глупи су, али угодно прође време. Сад само да обришем са харда све те филмове, да ми не заузимају места.

Оцена: 5 од 10.

Нема коментара:

Постави коментар