уторак, 31. јануар 2012.

Потомци (The Descendants) 2011.

 
Ево и једног новијег филма у мојим филмским записима. Чак један од овогодишњих лауреата на разним фестивалима. Џорџ Клуни. Разлог да филм гледају жене. Џорџ Клуни. Разлог да филм гледају мушкарци.
Свиђа ми се што у овом филму уопште улогу не игра нека његова мужевност и позирање, већ баш његова рањивост и обичност.
Џорџ глуми Мета. Мет је успешни адвокат са Хаваја. Његовој жени дешава се несрећа и она доспева у кому. Извесно је да ће умрети а Мет покушава да повеже нити свог живота и живота својих ћерки. Те ниту су близу пуцања, када сазна да га је жена варала и намеравала да се разведе од њега.

Леп филм. Баш је леп. То што у позадини има ту неку трагичну причу, уопште се не доживљава трагично. Баш напротив.
Лепо је и то што су као локација, одабрани Хаваји. Добар део филма сам желео да одем једном тамо. Свидео ми се и поечтак, када Мет прича: "Пријатељи ми кажу да уживам јер живим на Хавајима. Да се по цео дан излежавам и сурфујем. Па ми овде исто патимо као и други. Наши канцери су смртни као и другде, и наше срдобоље боле као и друге. Нисам био на сурфу 15 година...."

Оцена: 7 од 10

Нема коментара:

Постави коментар